Video flow


Kommentarer
Postat av: Kim Kelevra

Alltså!! Du är så himla söt. Som socker.

Och jag vet inte om du skämtade eller ej.
Men det kom nyöigen ut en läkarstudie som säger att
man får snabbare hängtuttar av BH. So you're doing it right.
Tänkte att du ville veta. ;)

Svar: haha tack <3 Jo men jag har hört om det! har också hört att man får det om man låter dom fladdra medans man tränar! hahha
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-09-04 @ 10:15:59
Postat av: alexandra

Haha hade på mig behå för första gången igår på typ, länge. Svettades ihjäl direkt, huaaa. Men skönt på vintern då, av samma orsak

Svar: haha jo precis!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-09-04 @ 17:38:55
URL: http://www.atypi.blogg.se
Postat av: Mattias

Jag vaknar gärna med dig :p

Svar: :*
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-09-05 @ 23:26:13
Postat av: Linnéa

Du är gullig haha det kanske låter mesigt jag vet inte.
Men jag gillar dig!

Svar: haha åh, tack! <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-09-07 @ 14:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0