Bloppis

Välkomna till min Bloppis som går till såhär, är du intresserad av att köpa? kommentera då dettta inlägg. Frakten är inte inräknad i priset så den får ni också stå för. vill ni se hur något av plaggen sitter på så är det bara att fråga efter en bild så skickar jag en!  först till kvarn är det som gäller. Enjoy!



1.
Blå cardigan från TopShop, storlek 34.
20:-

2.
Svart transparent skjorta (nitarna har jag satt på själv) från H&M Divided, storlek 38.
20:-

3. 
90-tals inspirerat linne, väldigt tight och nästan en magtröja, vet inte riktigt storleken.. men xs skulle jag nog säga.
10:-

4.
Magtröja från GinaTricot, den var väldigt het förra sommaren! storlek 34.
20:-

5.
Fodrad jacka från Romwe, one size. Den är otroligt mysig men färgen passar inte min garderob riktigt!
150:-

6.
Lurvig jacka från O'neill, storlek xs skulle jag nog säga, den sitter lagom på mig!
100:-
 
7.
Grå kofta med mörkgråa "patchar" på armbågarna från H&M, storlek 36.
50:-

8.
Bikerjacka från Nelly.com, storlek xs.
250:-

9.
Brunsvart skinnjacka från berlin, skulle tippa på att det är en 36/38 då den är liiite stor på mig.
150:-

Kommentarer
Postat av: Louisa

Hej!!! Skulle man kunna få se jackan från Romwe på?

Svar: Vart vill du att jag ska skick bilden? :)
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-10-12 @ 13:56:45
Postat av: Louisa

Du kan skicka till min mail för den syns med kommentaren nu va?:)

Svar: absolut, tänkte ta en ny bild imorgon också så att du får se luvan!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-10-12 @ 14:23:14
Postat av: Alexandra

Hej! Jag skulle också vilja se jackan från Romwe på! Jag bifogade min mail om du vill skicka bilden dit.

Svar: absolut, tänkte ta en ny bild imorgon också så att du får se luvan!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-10-12 @ 19:27:36
Postat av: Peche

Jag vill ha den gråa koftan. Kan du skicka eller så kan jag mötas upp i Stockholm.

Svar: absolut! välj vad du skulle vilja göra! :)
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-10-13 @ 07:55:52
Postat av: Eva-Lie

Jag är intresserad av den transparenta skjortan med nitarna! jag är lite större än du men 38 bör passa mig perfekt, kan du skicka en bild på hur den ser ut på?

ha det bra!

Svar: Åh vad kul! ja, knäpper och skickar en bild imorgon!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-10-13 @ 18:43:26
Postat av: Johanna

Är jackan från romwe såld än eller??

Svar: nix!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-10-13 @ 21:30:08
Postat av: Johanna

Kan man få en bild hur den ser ut på? :)

2013-10-14 @ 20:56:28
Postat av: vicky

Om du inte fått sålt jackan från Romwe ännu kan du skicka iväg ett mail till mig. Kan göra en snabb affär, fast bara om du inte lovat någon ovanför att de ska få köpa jackan då såklart.

Måste bara passa på att säga att du är så sjukt jävla snygg nu när jag väl kommenterar, du verkar dessutom vara en så jävla skön person som är ärlig och säger de du vill men på ett bra sätt liksom. En sjuk härlig brud med andra ord!

Svar: haha tack <3 jag vet inte riktigt, tänkte lägga upp bild på hur den ser ut på snart!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-10-15 @ 14:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0