Frustrationen över mig själv.

Hur får man bort den här jävla svartsjukan?? avunden?? varför fick jag dom två hemskaste sakerna på hjärnan? varför blir jag svartis på killar jag inte ens vill ha? varför är jag, jag? jag vill inte vara mig själv. Jag vet inte hur man ändrar på sig, JAG VILL INTE VARA MED MER!! jag vill kunna tro på mig själv. Jag har fått ett jobb, ett så jävla bra jobb, som är sjukt krävande och jag måste verkligen tro på mig själv för att jag ska klara av det.. men hur gör man? hur slutar man tänka så jävla negativt?

Allt bra get otur... Att spara mobilnummret ger otur, att skriva eller ens nämna personen ger otur, att ha matchande underkläder för att vara fin ger otur, att vara mig själv ger mig otur. 
Kan någon bara hjärtvätta mig till en bättre person?

Hard to get, easy to be with.
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

snygg!

Svar: tack <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-11-21 @ 15:18:23
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: Anonym

Du drar den utseendemässiga vinstlotten efter tusentals år av evolution. Vad gör du? Börjar måla över mer och mer med klotter och häfta på lite metallskrot här och där. Ungefär som att ärva en värdefull tavla och få för sig att "bättra på" den med lite eget kladd och några häftstift. Tänk till innan du kladdar mer och irrar för långt in i något subkulturellt hörn där utbudet inte är vad det skulle kunna vara.

Svar: hahahahhaha
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-11-23 @ 11:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0