Förhållanden

Om jag förstått det hela rätt så har jag ganska annorlunda syn på förhållande än många andra. Jag tar inte förhållanden megaseriöst fast ändå jätteseriöst. Jag är helt emot otrohet ofc men jag tar inte förhållanden dödsseriöst på de sättet att jag skulle kunna gå in i ett förhållande utan att tro att det kommer att hålla för evigt, men det måste ändå kännas perfekt just då, jag måse verkligen vara kär. Fan det är skitsvårt att förklara och det säger väl emot varandra men ja.. alltså ett förhållande för mig är inte på liv och död, tar det slut så gör det. Hahah jag är nog ganska knäpp. Borde ha en liten vattenstämpel längst ner i varje inlägg där  jag varnar för att jag är värdelös på att uttrycka mig i text haha. 

 
Bild tagen igår ett på natten efter 11 timmars jobb på sf! 

Kommentarer
Postat av: Maja

så snygg! Hur får du ditt smink att sitta så bra hela dagen? Speciellt eyelinern?

Svar: tack :* den dagen hade jag nog bara tur haha, fast har aldrig haft problem med eyeliner... men jag använder en liquid eyeliner från isadora! den är skitbra tycker jag :)
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-12-01 @ 09:55:42
URL: http://kallryds.devote.se
Postat av: Linnea

haha äsch, det är alltid svårt att uttrycka sig i text tycker jag. så jävla svårt att formulera sig rätt och jag blir alltid så nervös över att jag ska missuppfattas.. :P


Svar: haha då är vi två, syster!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-12-01 @ 15:43:29
Postat av: Dany

Jag förstår dig totalt. Där efter gymnasiet tog jag inte heller förhållande 100 seriöst. Jag menar inte att jag inte gav allt i förhållandet utan jag var inte naiv och tro att vi var nå high school sweet hearts. Hur många såna par känner man igentligen? Jag hade fått en sån där nalle från gallerix från ett tidigare förhållande. Jag gav den nallen till tjejen jag var ihop med då. Jag vet att man inte gör så men jag kände att det skulle ta slu nångång. Skrev till och med mitt namn med bläckpenna på nallens fot så hon inte skulle kunna ge den vidare :P. Det förhållandet tog slut efter ett och ett halvt år. Peace ha det bra!

2013-12-08 @ 22:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0