Dermal anchor

Ja som sagt så piercade jag mig när jag var nere en vända i Göteborg och här är då resultatet! 
Det var min moster som gjorde dom och det var första gånger för henne. Allt gick skitbra och det gjorde inte speciellt ont, det som gjorde ont var när hon skulle massera huden som skulle piercas haha fyfan alltså. Men allt gick snabbt och bra! båda två har hittills läkt skitbra och det är inge var/blod eller svullnader, dom känns knappt och jag fattar inte ens att jag har dom haha. Än så länge har dom inte fastnat i något eller dylikt, dock använder ju jag inte bh osv så kan vara mycket därför dom är så snälla mot mig (alltså att inge bh-band eller något skaver). Undrar ni något annat så är det bara att fråga på Ask.fm PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0