Change

Det är opeppt att skriva utan respons eller läsare.. men man får ingen respons om man inte skriver.. jävla ond cirkel det där. Jag saknar min gamla blogg. (stopteasingme) den läste många och den var bra.. känns som att jag aldrig kommer upp till den nivån igen. Jag vet att jag har hoppat runt mellan "mass" bloggar på senaste, men nu är jag tillbaka här och kommer vara det ett bra tag till. Måste fixa tillbaka designen, den är ju hemsk nu.. ful header.

Vad vill ni se mina 100+ läsare? borde jag förvänta ig i alla fall 50 kommentarer nu?? hahah skoja. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grejen är att det oftast inte finns så mycket att säga om det du skriver? så känner jag i alla fall men jag läser ju fortfarande din blogg, har bara verkligen ingenting att kommentera, vet inte riktigt vad man skulle säga......

Svar: inte jag heller. men så tänker jag om de flesta bloggar.. ändå har många 40 kommentarer. I wonder..
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-11-27 @ 17:23:05
Postat av: ASTA

gillar din blogg som den är! så egentligen mer inlägg typ?? (bra hjälp lol)

jag är helt otroligt dålig på att skriva kommentarer och de är dem flesta märker jag haha :(

Svar: haha mjo. Det jobbigaste är när man fått peppen och gjort ett inlägg så ba 0 kommentarer då försvinner lusten på 2 sekunder. Typ en smiley duger haha, bara att veta att folk läser liksom. Statistiken säger mig typ 0 :(
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-11-28 @ 17:04:24
URL: http://astasaurus.blogg.se
Postat av: anony

Ja man vill ju kommentera men vad ska man skriva? haha alltså finns ju inte så mkt att "svara på"

Svar: Skrev ju dock en fråga i detta inlägg :/
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-11-28 @ 18:02:02
Postat av: J.

Tror det är vanligare att skriva många (korta) kommentarer bland tonåringar och så. Många bloggare har ett helt gäng av 15-åringar som kommenterar allt. Menar inte att vara kritiskt mot dessa, de är oftast ganska gulliga och glada.
Tycker man märker det på många bra bloggar man följer att det inte är så många kommentarer. Jag tror inte man ska tänka på det så mycket utan bara fortsätta skriva om det man vill. Eller posta videoklipp eller bilder. Sen får det vara som det är.

Svar: så sant, så sant!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-11-28 @ 22:40:23
Postat av: Nikita

Alltså jag tycker du kan lägga upp mer bilder för du tar fina bilder och "folk" tar finaa bilder på dej osv, men bjud på dej själv mer också :) jag gillar din blogg och blir besviken över att du inte uppdaterar så ofta. lovar att jag kan börja kommentera också hehehhehe

Svar: haha vad snällt sagt <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-11-29 @ 13:52:21
Postat av: Linnea

Jag tycker också om din blogg som den är! så fler inlägg bara.
gillar när du skriver om ditt liv/dina tankar å när du är lite kritisk å sur. :) bara för att jag ofta brukar känna igen mig haha
kör på bara

Svar: hahha aww tack <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-11-29 @ 19:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0