Vad händer

Jag har inte uppdaterat på en vecka, jag ber om ursäkt. Jag har så mycket att göra så att jag blir förvirrad. Inte så mycket skola, mest jobb och ja, klättring. Jag har fått många fina besked, men det orkar jag inte ta upp nu. På lördag är det Dans Dakar, vilka ska dit? 
Fan, tänkte vara personlig och deppig i det här inlägget, då klockan är efter elva. Berätta om all min otroliga ångest jag haft på senaste, om hur jag inte kunnat sova och hur jag sabbat mina relationer till människor jag bryr mig om. Men det gör jag inte, jag bjuder istället på gamla bilder av mig.

2012


2011

Kommentarer
Postat av: Henrik

Såg dig och din mage vid Fåfängan i Lördags. Var jag inte alls beredd på, höll på att få en hjärtattack AKA kåtslag. :p

Svar: vid fåfängan? haha
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-05-29 @ 00:50:51
Postat av: Alexandra Johansson

Dakaaar!!:D

Svar: wiiiihooo!!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-05-29 @ 13:53:00
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Henrik

Japp, var du inte där? Var det en mag-lookalike jag såg? :p

Svar: jag vet inte vad fåfängan är :P
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-05-30 @ 01:01:57
Postat av: Henrik

Heter det inte det, caféet på den höga kullen ovanför Vitan?

Svar: ingen aning!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-05-31 @ 09:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0