Vilket par?

Kan inte riktigt bestämma ig för vilka jag ska klicka hem..?

Kommentarer
Postat av: Anonym

personligen skulle jag ha tagit de första och bytt ut skosnörena! riktigt snygga båda två dock!

2013-03-27 @ 18:49:49
Postat av: Mew

Dom nedersta!

2013-03-28 @ 09:46:37
Postat av: josefin

översta!!!
riktigt sugen på dom med haha.
vart finns dom? ;)

Svar: Nelly.com!! jag är bara rädd att dom ska se klumpiga ut :(
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-03-28 @ 11:32:59
URL: http://jcsl.blogg.se
Postat av: rebecca

Inte de nedersta. De är i jättedålig kvalité, jag har haft dem. Platån är såpass mjuk att de blir nedsjunkna och dessutom blir de jättelätt nedgådda :(

Svar: åh :( men dom övre är ju från nelly kan inte vara bra kvalitet de heller!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-03-28 @ 12:51:22
URL: http://beccabarbie.blogg.se
Postat av: Vill ej utge mitt namn, juh

De översta eftersom de understa ser ut som ett par sneakers, fast med platå (blää). De översta var mer stylish

2013-03-28 @ 20:05:24
Postat av: Hanna

Jag har hört att båda dessa skorna ska ha skitkvalité, tyvärr :( sök dock på "Roobin's Kumla" väldigt liknande skor, men superfin kvalle! Jag äger själv ett par glittriga sådana och har aldrig varit så nöjd med ett par skor som jag är med dem, supersnygga och hållbara! Dem kostar ju dock en aning mer, men dem är så sjukt värda!
Köpte mina på Johanssons, om du är intresserad att ta en titt på dem haha :)

Svar: jo jag vet :/ men dom är lite för höga och 1300 är lite too much! :(
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-04-30 @ 15:44:03
Postat av: Hanna

hittade dem på brandos förresten http://www.brandos.se/roobins/kumla-a-black/a55447
superfina tycker jag att dem är, funderar på att spara upp till dem svarta!!

2013-04-30 @ 15:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0