Kontaktannons!

Mitt namn är Sofia och jag är hela 18 höstar ung. Jag gillar närkontakt och kärlek, vilket jag är undernärd utav. Jag söker någon som gillar att mysa, prata och ser bra ut, har man tur kanske det händer något mer. Men poängen är att mysa och då menar jag kramas och pilla i hårbotten typ! du ska gärna bo nära, så att jag kan åka till dig eller du till mig då det behövs. Du ska vara ärlig och inte kvinnoförnedrande eller varit ottrogen i alla dina förhållanden. Jag vill kunna lita på dig. Här har ni en bild på mig. hör gärna av er!


Kommentarer
Postat av: John

Jag heter då John och bor i vad stockholmare skulle referera till som Häcklefjäll. Jag är 50% islänning, vilket brukar få folk att vilja tala om Sigur Ros med mig. Jag gillar mer snusk än mys. Jag är nio år äldre än du, men nån annan kanske nappar här så jag fortsätter. Jag har aldrig varit otrogen eller förnedrat någon faktiskt, jag föredrar snusk där båda snuskar loss så det står härliga till och förhållanden där båda älskar loss så det står härliga till istället. Jag tycker om att snickra, läsa böcker om historia och spela innebandy. Så jävla grabbigt ja, men någon ska ju vara den som är den också.

Svar: hahah underbart
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-03-23 @ 00:16:59
Postat av: AhmenDuVetSådärCool!

Ahw, så söt!

2013-03-23 @ 09:26:02
Postat av: jawa

vi borde gå på en drink eller på en fika du och jag, lol ;)
I know, worst pickup line ever, men räkna det som ett försök iaf! :D

Svar: absolut :)
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-03-25 @ 21:17:38
URL: http://jawavoncherie.com
Postat av: Henrik

Aww, du är så adorable! :D Det är någonting seriöst fel med världen om DU måste lägga ut en kontaktannons för att få närkontakt och kärlek - jag är faktiskt lite osäker på om du egentligen trollar oss här.. :p Men eftersom det kommer trilla in tusentals svar vill jag anmäla mitt intresse redan nu.. Jag spelar väl inte riktigt i din liga utseendemässigt (men vem gör det å andra sidan?), men kompenserar det genom att vara en hejare på att pilla i hårbotten (har också väldigt rufsvänligt hår om det är meriterande, vilket jag tycker det borde vara!). Har aldrig varit otrogen, men har blivit utsatt för det så jag vet hur du känner. Jag bor i Uppsala, så är väl inte riktigt "nära", men jag kan utan tvekan tänka mig att chartra en helikopter (eller hur man nu tar sig fram) för att få privilegiet att skeda lite med dig.
Call me! :D

Svar: haha gull <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-03-26 @ 23:13:27
Postat av: Christoph A.

Gillar tanken med ditt inlägg, håller tummarna för dig! ha det grymmes, Fred osv.

Svar: <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-03-28 @ 15:15:45
URL: http://yellyourmagazine.tumblr.com
Postat av: Niklas

Mitt namn är Niklas och jag är hela 21 somrar ung. Jag gillar närkontakt och kärlek, vilket jag OCKSÅ är undernärd utav. Jag söker någon som gillar att mysa, prata och ser bra ut. Men poängen är att mysa och då menar jag kramas och pilla i hårbotten typ! Skeda är dessutom en av min favoritsyssla utöver musik och träning. du ska gärna bo nära, så att jag kan åka till dig eller du till mig då det behövs. Jag är ärlig och inte kvinnoförnedrande eller har aldrig varit ottrogen i mina förhållanden. Jag vill kunna lita på dig. Här har ni en bild på dig. hör gärna av dig!

Sorry för tråkigt svar :), men annonsen lät intressant!

Svar: hahah sött<3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-03-29 @ 11:23:54
URL: http://roennmark.blogg.se
Postat av: Alex

Okay Sofia, jag checkar av närkontakt, mysande, pratande, kramande och de basic sakerna, så är det avklarat.
Nu till det intressanta! Du vill inte ha en kvinnoförnedrande partner, vad bra, för det tyder på önskemål om ett jämställt förhållande. Just det ämnet är ett rätt stort intresse för mig, kring normer i samhället, vad som gör att kvinnor blir nedtryckta av män och samhället i stort. En oerhört viktig fråga att arbeta med.
Du skriver också att du vill ha någon som inte varit "otrogen i alla sina förhållanden", det tycker jag låter väldigt spännande! Är det då acceptabelt att någon varit otrogen en gång? Och vad räknas som otrohet? Det är frågor som kan diskuteras länge och väl. :D Eftersom du önskar ärlighet så langar jag fram redan nu att jag anser mig varit otrogen en gång; jag kysste en annan tjej när jag var i ett förhållande och dagen efter gjorde jag slut med min flickvän för att det var det enda rätta. Trots att det var fem år sedan är det fortfarande det värsta jag gjort och det sög. Men en erfarenhet rikare och ett oacceptabelt felsteg jag inte tänker göra om.
Du vill även kunna lita på den du finner. Tillit skapas ömsesidigt och börjar med en vilja till det följt av en otrolig process. Det är en utmaning, att skapa tillit till en annan människa. Och lyckas man är det värt allting; oavsett om tilliten är till en vän eller en partner.

Jag tittade igenom din blogg för att försöka lista ut om det fanns något mer intressant kring dig, mer än att du ser attraktiv ut och i denna "annons" har värderingar som stämmer överens med mina. Jag hade lite svårt att lista ut dina intressen, ahaha! Men du gillar uppenbarligen kläder och fotograferande. Jag önskar jag kunde förnya hela min garderob men det kommer ta ett tag till. Fotande har jag ingen bra relation till; jag är hellre framför kameran och poserar än står bakom den! (brukar ibland nästan kasta mig framför folks kameror bara för att, haha det är så roligt..! :D)

Utöver det hittade jag dock två andra spännande saker när jag läste igenom dina inlägg sen ett tag tillbaka;
1. Du sparar pengar en massor och vågar inte använda pengar skrev du. Haha jag känner igen det, är också en mästare på pengasparande och tror mitt liv ska falla isär om jag har under tusen kronor. Finns en anledning till detta ofc, men den sparar jag med att berätta! Du har säkert också en anledning till ditt saprande, heh.
2. Du skrev att du saknar ett större kompisgäng att hänga med och har mycket uppdelade/spridda kompisar. Samma här, tänkte senast igår att det vore roligt med en större umgängeskrets. Har också mycket kompisar som jag umgås med var för sig. Svårt det där.

Som du märker är jag just nu inte särskilt "less is more", men det är för att jag tar din annons på allvar och då blir det såhär när jag gör saker. Så ska försöka runda av det hela!
Jag är 22 år gammal, bor i stockholm. Studerar på folkhögskola till fritidsledare (nej jag ska inte arbeta med småbarn, de flesta vet inte vad fritidsledare är för yrke). Arbetar även på två ungdomsgårdar 2 kvällar ungefär. Mina intressen är, öh.. hm. Just nu ser jag mest på Star Trek. Ja, jag är ganska nördig, väldigt positivt i min bemärkelse haha! Tycker om att spela tvspel, stort pokémon-fan. Lyssnar just nu på Bullet For My Valentine, favoritbandet. Metal-musik är ett stort intresse, dels att gå på konserter men även att skriva musik. Lirar gitarr och även bas (i ett band). Älskar att stå på scen och showa loss som om det inte fanns en morgondag haha!
Har även ett enormt intresse för personlig utveckling, psykologi, människors beteenden, relationer, samhällsfrågor och annat som berör människor!

Avslutningsvis är jag inte en normativ macho-kille nånstans, men det lär du märka om du känner att jag låter rolig. Asså jag har större humor än vad som kanske framgick i detta, öh, något seriösa inlägg haha! Lovar, jag är rätt kul och helt störd ibland. :D

NEJ nu får jag fan sluta det här, hör av dig om jag låter kul/intressant/whatever! Btw jag ser typ ut som Skrillex säger folk hela tiden, jag håller inte riktigt med men jag har sidecut och typ sådana där asfula hipsterbrillor, fuck.

Svar: hhaha vad gulligt att du tagit dig sådan tid! du har prickat in det mesta rätt så 5 av 5 toasters! Det här gör mig så himla glad :* jag gillar också psykologi och jag har jobbat på en parklek!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-03-29 @ 13:48:57
Postat av: Alex

Oj, vad kul o höra att det gjorde dig glad! :D en parklek, sweet, det är en typisk arbetsplats för mitt yrke! Trevligt, då har du iaf lite koll på vad jag studerar till!
Men okay, så, ifall du skulle vilja lära känna mig så, mail me, maybe? (maila, fan vad old school..) Eller nått, haha!

Svar: haha jag använder inte mail :C
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-03-31 @ 20:53:16
Postat av: Fredrik

Vill du gifta dig med mig?

Svar: jag tror inte på äktenskap :(
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-04-01 @ 04:15:48
URL: http://debaser.se
Postat av: Alex

Åhfan.. :o Skype? Facebook? Nått annat förslag? Ifall du som sagt, har intresse att lära känna mig. :)

Svar: sofia starstrukk samuelsson
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-04-01 @ 10:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0