:(

Jag har börjat inse nu att min blogg är på G ner i botten. Jag vet inte vad jag kan göra för att förbättra.. vill ändra hela designen och headern, men är lat och okunnig. Vet inte vad jag vill ha heller. 

Jag är för feg för att springa ut med stativet och ta coola outfitbilder, har för stökigt och opassande rum för att fota bilder där, har för lite tid och inspiration. Jag sminkar mig knappt längre. Jag har inget tålamod. 

Dock kommer deet bli ett brakfett inlägg 12e juni, dagen efter min student.. så har ni något att se framemot! 

Jag har ju dock min instagram som uppdateras mer! SofiaStarstrukk

Kommentarer
Postat av: John

Det roligaste med din blogg är när du delar med dig av dina tankar. Jag fastnade för ett tag sen när du pratade om ångest för framtiden och så? Kände igen mig. Sen när du pratade om gnäll också var skoj. Det verkar bli många kommentarer på de inläggen också, så mitt tips (jag har ju inte rätt att lägga mig i egentligen men jaja) är att du skriver och lägger upp såna grejer på bloggen då och då när du har funderat på något och sen kan du ha då den där instagram sidan (som jag inte ens kollat, om jag ska vara ärlig) till att lägga upp bilder på foton du tar på saker och så.

Äh. Jag ville mest bara skriva för du verkar tycka eller känna att du själv är ointressant lite då och då och ja, det är du liksom inte. Men gör det du känner för.

Svar: haha sött! jo jag antar att det är tankar osv, men jag ville komma ifrån det för jag orkar inte diskutera haha! Men ska tänka på saken och tack så hemskt mycket <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-03-05 @ 16:19:46
Postat av: Helena

Jag säljer designer till blogg.se om du är intresserad? :) då skulle jag kunna pilla ihop något!

Svar: har tyvärr inte råd att köpa något :/
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-03-05 @ 17:16:36
URL: http://helenaohlund.blogg.se
Postat av: jennycatharina

du är så otroligt vacker!!!

och din blogg är bra som den är, skriv spontant och okrystat utan press, då blir det najsigast.

Svar: åh tack finis <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-03-05 @ 18:16:49
URL: http://ciaofella.blogspot.com
Postat av: John

Nej, orkar du inte diskutera så ska du såklart inte göra det. Jag kan själv bli sån i perioder också. Trött på att alla ska ha en åsikt om allt hela tiden hehe

Satsa på dina bilder istället. Jag var inne på din instagram och du hade ju massa följare där som verkar gilla det du lägger upp och så. :)

Svar: jo, men iphone bilder i bloggen är inte min grej :(
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-03-06 @ 14:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0