Ångest

Som ni vet sen tidigare så är min dagliga ångest om framtiden och pengar. Nu på senaste har det mest handlat om det sistnämnda. Jag är en sådan tjej som sparar hela tiden, men jag vet inte varför, för jag vågar inte använda pengarna typ. I alla fall.. och nu har jag bara 900:- kvar på mitt vanliga konto, vilket är döden för mig. Så nu måste jag planera mina utgifter lite denna månad, vilket är skönt att göra här i bloggen.

- Förnya klätterkort, ca 2200:-
- Disco pants, 500:-
- Rosa hårspray, 79:-
- Tighta tshirts, 49:-/st
- cigg, 50:-/paket

Förhoppningsvis så är det inge mer.
ca 2 878 om inte mer.. beror på hur mycket cigg jag köper. 

Bjussar på min utsikt, för den här dagen har ändå varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0