Modella på heltid?

Nä det tror jag väl inte.. här är i alla fall två bilder från två olika plåtningar.


Den här bilden är från en plåtning jag gjorde i Torstags med Citty. Det är produktbilder för Borderlinebaby.com Asnice kläder, fick med mig en del hem som ni lär se mig strutta runt i! Så in och kika vettja! 

Foto, redigering, styling och smink: Citty 
Modell: Jag
 
Och det här var en plåtning jag gjorde med Jimmy Håkansson för lääääänge sen. Men jag gillar bilden som fan.
foto: jimmy håkansson
mua: hanna blomberg
modell: sofia samuelsson (jag)
 

Kommentarer
Postat av: Fluffmaestro

well, du har en modellkropp. smal, ser lång ut :D och du har ju talang och du ser sjukt bra ut. så skulle du vilja skulle det nog inte vara en omöjlighet faktiskt :3

2013-06-23 @ 22:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0