borttappad

Jadu lilla bloggen... Jag vet inte vad jag ska skriva eller göra för att väcka dig till liv. Jag lägger upp samma bilder överallt, no fun liksom. Första lediga dagen från långfilmen idag, jävligt skönt. Träffade Emelie och kollad epå Grown ups 2 haha den var skitrolig! Det sköna med att jobba 24/7 (jag gör verkligen den, ingen överdrift) är att jag slipper tänka på något annat. 

Några bilder från en plåtning jag gjorde för ett tag den. Men som vanligt så stämmer inga färger överens.. 
Modell och redigering: jag
fotograf: fredrikKarumo
och stylisten minns jag inte namnet på..

Kommentarer
Postat av: Juliet

So lovely look

Svar: <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-07-31 @ 01:43:28
URL: http://xxobsessionxx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0