- -- ---- -

Jag mår inte sådär skitbra just nu.. försöker, kämpar som en dåre. Det kommer att vända. Dock stukade jag foten igår på fyllan, så bra karma har jag. Varenda kotte skaffar ett förhållande, fattar inte det är väl på sommaren man vill vara singel? Jag vill så hemskt gäna skaffa ett förhållande.. men det går inte med det livet jag har och vill ha. Går inte med min personlighet heller för den delen. Jag har också insett att jag litar liiiite för mycket på människor. fAN nä nu måste jag skärpa mig. Plugga körkort, letar efter ett land att bosätta sig i. och om 18 dagar så drar jag iväg.. jag skulle vilja skriva så mycket djupare saker. Beskriva mig själv med mina ord så att folk visste. Men som sagt jag och text går inte bra ihop! 

Ska börja leva i bandana.
 

Kommentarer
Postat av: lisawho

Du är så jävla snygg! Orkar inte!!!
Känner mig precis som du i det du skriver, är exakt likadan! I allt! Hahaha sick

Svar: tack babe <3 usch :(
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-07-05 @ 12:15:06
URL: http://glossfashion.com/lisawho/
Postat av: lotta

sv: ja då tillkommer ju lite frakt! :)

2013-07-06 @ 20:28:42
URL: http://baik.blogg.se
Postat av: Anonym

Schyssta nipples

Svar: thx!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-07-12 @ 10:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0