Idag

Har minnena verkligen kommit ikapp mig. Det är mycket som förträngs, men så en dag så kommer allt bara upp. Har inte ni det så? Något jag verkligen gillar är att lyssna på musik och åka kommunalt, skiter i vart.. bara att sitta där och drömma lite känns rätt bra ibland. Dock så var det ganska sorgset idag. Jag kollade på Ego idag med Emelie. Den var väl sådär, men den får en verkligen att känna sig ensam. Jag känner mig oftast lika ensam när jag är med andra också.. Hej emo-depp inlägg, men jag vet att det var såna här inlägg som uppskattades i min förra blogg, visa att man är mänsklig, inget som romantiseras. Det uppskattades nog just för att man inte blev avundsjuk, man kunde bara relatera.


Min utsikt, som ni vid det här laget har sett 1000 gånger.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Precis så är det för mig med. Allt kommer upp samtidigt och jag älskar att drömma mig bort på bussen ;P

Svar: bästa som finns!!!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-01-31 @ 20:56:45
URL: http://emeliewahlund.se
Postat av: fluffmaestro

jo har så själv. tror nog alla har så. jag föredrar en promenad ut mot skogen. musik på tills jag når trädens början. då övergår jag till naturens lugna fågelkvitter och stillhet. det är skönt :) jag dagdrömmer mycket när jag går :) synd att du inte är i Norrköping nåt.. hade lätt tagit med dig ut för en sån promenad, speciellt sen när det blir lite vårvärme. så allt känns så extravarmt och skönt ! :)

Svar: det låter helt underbart! ja åh värme kom till sverige!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-02-02 @ 03:49:59
Postat av: fluffmaestro

hehe, javars. jag tar gärna med kameran. då får agera modell gärna då med trädknopparna och det mindre vattendraget om du vill :3 haha
haha men som sagt, först bör du hitta en anledning att ta dig förbi denna knäppa stad :P haha

btw, om du inte visste, så är det jag som är han som igår på instamessage frågade om du var bra på kärlek :P (filipalex93 @ instagram alltså) :P

2013-02-03 @ 23:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0