charmig lugg


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag hatar att man förväntas göra så jävla mycket jämt!
Känns som alla tävlar om vem som gjort mest! Rest i flest länder knullat skönast, festat mest, upplevt mest.. Livet måste jämt vara så jäla spännande. Det räcker inte att man har sin lägenhet å sitt skitslitjobb å ligger å kollar på film på fredagskvällar med killen, nej för då har man minsann inget LIV och slösar bort sin ungdom på ingenting.
Och jag fattar exakt din känsla.

Svar: Ja verkligen, allt på grund av facebook typ, får fan ångest när jag skriver bra saker som händer i mitt liv! haha så skriver bara emo-statusar typ. Jag älskar att inte göra något oftast, men jag känner verkligen att jag vill få ut så mycket som möjligt av livet medan man kan! Jag hade nog slappat mer om jag hade haft en partner och inte varit själv haha :(
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-01-11 @ 13:58:28
Postat av: filippaf

förstår helt vad du menar, min största fruktan är i livet är att få ett så kallat svenne liv, jobba på ica eller liknande affär och bara va där dag in och dag ut..proade där en vecka och det var hemskt tråkigt! Tänk att jobba där ett helt liv..fast ändå så mår man ju inte bra av att tänka på det man inte vill utan borde fokusera på det jobb och liv man vill ha! :)

Svar: jo men jag är rädd för att misslyckas, jag vet att man måste börja någonstans och då blir det ju typ ica.. eller så skaffar man en fet blogg hahah och får alla drömmar uppfyllda gratis typ! nej men jag vet inte, så jobbigt allting!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-01-11 @ 16:09:53
URL: http://ffilippa.webblogg.se
Postat av: Anonym

Buhu, stackars dig!
Trodde du skulle sluta skriva och vara så emo på din nya blogg. Gå till en psykolog och prata istället för att låta dina stackars läsare få stå ut och bli deprimerade och tycka så synd om dig :(((

Svar: ena sekunden "stina" andra anonym.. Det är väl du om någon som skulle behöva träffa en psykolog? Sluta läsa min blogg alternativt skaffar dig ett liv. Eller så är du bara tyst.
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-01-11 @ 18:51:41
Postat av: agostino

lol i have no idea what you're saying but it sounds cool. and i laughed at the end when you made fun of girls that way with what you did with your hair. i don't know if that's what you were talking about but that's what I understood from it haha. haha and the yawning! ok bye!

Svar: hahaha aww cute!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-01-11 @ 19:10:02
URL: http://www.youtube.com/agostinoscafidi
Postat av: Anonym

om du kommer till göteborg så kan du bo hos maj!!! puss gullis finaste ögonen haru

Svar: haha ojdå, synd att du är anonym då :( tack så mycket <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-01-12 @ 02:25:58
Postat av: Sara Persson

hur det än blir så blir det bra! Lovar dig.

Svar: <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-01-12 @ 11:38:14
Postat av: filip

jag känner precis likadant, jag vet inte vart jag ska gå, eller hur, men jag vill inte stanna där jag står

Svar: rim'!!! haha ne men jag förstår :c
sofiastarstrukk.blogg.se

Postat av: anonym

Hej! Jag hatar att allt verkligen kretsar kring pengar, för det är bara en sanning. Jag kommer aldrig kunna ha en egen lägenhet and so on, eller ens klara mig för dagen känns det som. Att ständigt leva med stress över ekonomi, vad som kommer hända med en själv är jobbigt och tar psykiskt. Hittar liksom ingen vidare utväg. Men iallafall, jag förstår och tycker det var bra talat av dig. Kram

Svar: man får ju göra det bästa av allt, men det är ju inte lätt alla gånger. det känns jobbigt att man måste brinna för någon som man kan tjäna pengar på för att få leva! tack så mycket :*
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-01-15 @ 21:03:08
Postat av: jennycatharina

i feel ya. men framtiden kommer, vare sig vi vill det eller ej, och när den gjort det så det ens "nu". och alla nu vi får kan inte kretsa kring att oroa oss för nästa nu.
men i feel ya, för jag har också ångest vareviga enda dag över hur hru HUR jag ska klara mig ekonomiskt.

Svar: det suger så himla hårt :(
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-01-17 @ 22:19:07
URL: http://ciaofella.blogspot.com
Postat av: fluffmaestro

alltså.. först och främst HELVETE vad du är snygg!!

sen också.. ja du är inte ensam om att känna så. jag har också dem tankarna. men mer, "kommer jag hitta det jag blir lycklig av?" mer än om jag kommer klara mig ekonomiskt. och det är så förbannat tufft. för det tar upp ens vardag, energi och koncentration som behöver gå till annat. speciellt för mig som har ungefär 2 tim av seriös ork nog att plugga flitigt osv. just nu

DU är awesome.. vill du prata kan du fjäska till dig min skype :P

Svar: jo men verkligen, känns så jobbigt att göra allt bara för görandets skull typ.. eller vad man ska säga! tack så mycket :* <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-01-20 @ 03:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0