2012

Jag är en sådan människa som inte kommer ihåg så mycket av början på året. Men jag vet att 2012 började skitdåligt, sämsta nyåret och på toppen av det så blev jag intresserad av en kille som gillade en annan tjej, klassiker. Men livet fortsatte och jag gick i skolan, sörjde att alla började fylla 18 medan jag bara låg hemma om helgerna. Jag slutade med innebandyn efter 6 år och började klättra istället, mycket bra val känner jag. Jag tappade kontakten med en av de bästa människorna jag haft i mitt liv och jag sörjer förlusten än idag. Jag har för mig att jag åkte lite spontantrippar överallt.. till västerås t.ex.! hade det bra där, kom det i deras tidning för att jag hade nån bra street-outfit haha! Jag fixade många chillkrök då jag oftast var ensam hemma.. SCORE! party for life. Träffade också världens bästa Max som fortfarande idag, är ljuset i mitt liv.

Jag fortsatte sedan med att skita i skolavslutningen och åka till hultsfred istället, fyfan vad bra det var!! träffade goa människor, lyssnade på bra musik, blev INTE bakis och bara chillade. Föll lite för en kille så bestämde mig att åka till Alingsås, hade det kanonbra där, festade varje dag och bara myste! drog även till p&l över en dag, plankade in på campingen och drog sedan hem haha. jag kom hem och reste bort med familjen, tyskland-frankrike bilade vi igenom och det var asfint, asbra. Jag fick sommarjobb på en parklek, även där hade jag det asbra. Jobbade med bara bra människor och ja.. det här var nog den bästa sommaren i mitt liv om jag tänker efter.


skolan började igen och då började jag inse att fan.. det är sista året, det är min tur nu att ta av mig stödhjulen och få göra vad jag "vill". Studentskivor började planeras, paniksöka praktik, fylla 18 och supa varenda helg haha. skaffade en tatuering och snabbt där efter drog jag till London med klassen, fick se making of Harry Potter och supa med lärare. Skaffade praktik på Ace och drog till min moster på rave i Göteborg. Blev fotad och fått fler förfrågningar efter! sen kom jullov och jobb på sf bio i heron city. Här är jag idag. 1/1-13. I år ska jag väl lyckas med något i alla fall! 


Kommentarer
Postat av: Tino

all the best for this new year ;) oh and thank goodness for google translate hahaha

Svar: hahaha <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-01-02 @ 19:13:15
Postat av: Anonym

hallå du, hur fick du jobb på sf?!! gott nytt år!!

Svar: ansökte på hemsidan! tack detsamma :)
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-01-06 @ 15:53:17
Postat av: Anonym

hur stor är din töjning?

Svar: 22mm
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-01-27 @ 16:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0