:(

Blä, fyfan vad det här suger. Jävla mobilblogg.. Så tråkigt, jag älskar att klicka på mina tangenter på datorn.. Men har inte fått tummen ur röven för att fixa nätverket. Men ja.. Mycket på gång i mitt liv, ska starta igång ett jävla stort projekt efter nyår som ska vara klart innan sommaren! Hoppas till tusen att det går bra. Annars då? Jo jag fördriver dagarna med jobb och klättring, ganska skönt jag trivs rätt bra med det. Åh jag är så nyfiken, vad ska ni göra på nyår? Det är fan lucia imorgon, tiden springer iväg.



Kommentarer
Postat av: boreboj

Använd dagarna till att dansa snöstormsdansen istället! Jag vill ha en vit jul, inte denna gråa sörja!!!

Svar: Haha låter som en bra plan!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-12-13 @ 09:13:53
Postat av: Linnea

Nyårsplanerna får vänta ett tag för mig men det lutar åt en jävligt göttig middag med killen. inga stora planer alltså ^^

Svar: Mysigt!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-12-13 @ 18:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0