Workaholic

Som ni vet så jobbar jag som c-foto på en långfilm.. det tar på mina krafter så jag dör. kommer hem mellan 23-01 på kvällen och ska upp igen vid 05.30-07.00 där omkring beroende på.. alltså min kropp börjar säga emot nu, huvudvrk när jag vaknar, somnar så fort det finns en ledig stund typ.. Det är ett helvete, men jag hppas fan att det är värt det i slutändan.. fan vad jag SLITER. 
Försöker även se någorlunda fashion/cool/snygg ut då alla springer runt och fotar hela tiden.. Dock känns det som att jag blir butchigare för varje dag.. men jag överger fan inte mina magtröjor, trots att mina muskler är på väg åt helvete! 

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fin äru!

Svar: tack <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-08-01 @ 18:21:12
URL: http://sarahelenaemilia.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad är det för långfilm du jobbar på? :)

Svar: huldra heter den! tänkte göra ett inlägg om den någon dag! :)
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-08-05 @ 11:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0