they don't love you

Klockan är efter 23.00... ni vet vad som gäller då! Kan börja med att sammanfatta långfilmsarbetet hittills.. fyfan älskar det ena sekunden, vill bryta ihop andra. 

Men till det jag tänkte skriva då.. jo om hur jag sändigt tröttnar på mig själv, att jag får mig själv att framstå så mycket värre än vad jag är och jag förstår inte varför. Jag vill att någon ska tycka om mig för den jag är, jag vill att någon ska vilja vara med mig på fler sätt än bara i sängen. Jag vill att det inte ALLTID ska finnas en bättre tjej på andra sidan om mig. Jag förstår inte vad jag gör för fel. Varför kan inte jag bli kärleksmaterial? Jag har insett att alla killar jag träffar är exakt likadana som mig.. Svin.. för det är vad jag är.. eller bara destruktiv, men det är fan knappt en ursäkt. Jag vill finna mitt allt. Jag vill ge någon det där lilla extra... får fly landet eller nåt. Jag hade egentligen mer saker att skriva.. men jag mår inte så dåligt nu. Tänkte sova så att jag orkar jobba och inte vill ta livet av mig eller något, förstår inte att jag lever hahaha. 

Den här bilden avspeglar ångest tycker jag.

Jag är inte lycklig, jag är inte olycklig.. jag lider mest fast gillar livet lite ibland. Vill bara ha någon att vara med, prata med, varje dag. 

Kommentarer
Postat av: D

Förstår precis hur du känner dig :( fattar verkligen inte om felet ligger i en själv eller om man verkligen haft värsta oturen med att hela tiden möta killar som inte vill vara seriösa. Sen ser man hur folk runt omkring en får till de perfekta förhållanderna utan ens att ha ansträngt sig. Det är verkligen deppigt. Varför kan inte ens liv bara ta en vändning som i en film och sluta lyckligt?

Svar: håller med.. det är väl någon ond cirkel man har. någon aura
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-08-09 @ 23:35:52
Postat av: lisawho

Åh du och jag dårå :( <////3

Svar: :(( <3 jag ska ut och festa på torsdag, wanna join?
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-08-10 @ 09:49:24
URL: http://lisawho.se/
Postat av: Nils

Du kanske skulle släppa på alkoholen för att inte hamna i situationer där folk vill ha hem dig? Ditt utseende är ju både plus och minus för dig, och det samma för din framtida halva. Jag hade inte velat ha dig som tjej utan som vän i så fall, du är en för stor konkurrent och verkar väldigt instabil också, det är vad jag har fått för uppfattning. Tacka dagens samhälle med dess normer och ideal för att du mår som du mår, det du håller på med är nog inte sunt för dig men uppmanas varje dag av media och andra materialistiska och idealistiska människor tråkigt nog.

Svar: jag har inte druckit på tre veckor och jag har väldigt sällan fylle-sex :P det har verkligen inte med något av det där att göra! för stor konkurrent mot vadå?
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-08-13 @ 14:56:10
Postat av: Nils

Du ser helt enkelt för bra ut, och ligger i en helt annan division än de flesta. Sen varför du mår dåligt, ja, det vet nog bara du innerst inne. Ibland vill man inte erkänna det för sig själv och hittar istället andra ursäkter.

/Mvh en stolt svensk radikal

Svar: haha!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-08-14 @ 22:54:38
Postat av: L

Nu tänkte jag skriva någon lång kommentar om att "jag vet precis hur du känner blablalblalalalvlalakbgdjghk" men vet själv hur irriterande sånt kan vara. och vad är det med kommentaren om att du ser för bra ut?! JA du är helt jävla vacker men det är väl knappast någonting negativt.

Ps: Du verkar vara en grym person!

Svar: tack <3 sådana kommentarer uppskattas! <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-08-21 @ 16:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0