the naked truth


Jag har inte ens en liten gnutta smink på mig på dessa bilder. Tog dom lite snabbt igår innan jag skulle sova. Livet är piss just nu, allt har bara gått fel med flaket, så just nu blir min plånbok ruinerad och min hjärna uppsvälld. Jag är så arg och jag vägrar låta någon köa över mig sådär. Fittor. Aja... sen suger livet ännu mer för att jag ska jobba hela helgen.. dvs jag har inte ledigt på riktigt för ens nästa helg.. Jag är ledsen, önskade att jag hade ett sånt jobb som jag kunde plugga in hörlurarna på och inte finnas. Fan.. snart går tunnelbanan, hejdå. 

Kommentarer
Postat av: [email protected]

really nice Sofia!!

Svar: thank you!!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-04-13 @ 17:24:11
Postat av: Hemlig!

Du behöver verkligen inte smik, hemskt vacker utan!

Svar: tack :$$ <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-04-13 @ 18:39:13
Postat av: fluffmaestro

du är så jävla snygg.. man vill bara hålla om dig krama dig likt ett barn kramar en teddybjörn och aldrig släppa taget :D

Svar: haha ;)
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-04-13 @ 22:17:54
Postat av: jawa

sexy :D

Bry dig inte om vad idioter säger, låt ingen dra ner dig, EVER!
såna som gör det är väl bara svartsjuka/avundsjuka på dig, ta det som en komplimang istället och använd det som bränsle för att fortsätta rulla, btw, lycka till på jobbet iaf, ;)
kram. <3

Svar: tack så hemskt mycket <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-04-13 @ 22:58:21
URL: http://jawavoncherie.com
Postat av: Amanda

Herrejävlar vad snygg! Fyfan

Svar: åh tack <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-05-01 @ 21:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0