Ny body

100:- på H&M, värt. Även outfiten jag hade på mig när jag gick ut. Dock inte frillan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken H&M?

Svar: mittemot åhlens i stockholm!
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-04-12 @ 13:37:34
Postat av: Edith anna

Hej! Jag följer dig på instagram men nu när jag läst din blogg så hittar jag ett helt nytt djup i dig. Jag kan relatera till dig på ett helt annat sätt. Tycker himla mycket om bloggen och vill gärna veta mer om dig, som varför du känner dig så ensam och varför du tatuerade in just pappa? :) kram

Svar: åh tack vad glad jag blir! kan göra ett inlägg om det i veckan om jag hinner! puss <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-04-15 @ 19:21:12
URL: http://Tofindneverland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0