Jag har bestämt mig

För att återgå till mitt sätt att blogga på, som när jag hade stopteasingme.blogg.se. Jag tänker alltså bli mer privat, för jag antar att det uppskattas? Så jag ska väl försöka fixa ett videoinlägg eller något imorgon, då jag är ledig. Tycker att det är så jobbigt att fota mig själv, har inge bra ställen och ingen fjärr osv.. Menmen.

Klockan är efter 23.00, de som följt min blogg länge, vet att det är runt den här tiden på dygnet jag mår som sämst. Just nu mår jag okej, kanske för att jag är ledig imorgon. Just nu har jag mycket i huvudet, sådär mycket att jag bara vill stänga av och inte göra någonting. 


Kommentarer
Postat av: LIsa

Uppskattas!

2013-04-04 @ 12:17:05
Postat av: Anonym

<3

2013-04-04 @ 12:49:31
Postat av: Anonym

Yes, yes, yes!! Hoppas verkligen du kan hålla detta nu, det kommer bli så himla bra. Och riktigt äckligt snygg är du också för den delen.

Svar: haha tack så mycket <33
sofiastarstrukk.blogg.se

2013-04-05 @ 13:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0