Kärlek ack och ve

Alla är så kära, så himla kära och det ska visas överallt. Är man inte kär, ja då har man nån jävligt nice flirt. Varför blir aldrig jag kär? Varför får aldrig jag något passionerat ligg, Romantisk stund, Glödhett minne att bevara. Någon som känner samma för mig som jag känner för denne, men ändå lite mystiskt och inte så självklart. Privat och mysigt, ingen får veta på ett tag. Någon att prata om saker med, som är en vän och älskare. PASSION JAG VILL HA PASSION. Finns du där ute? och ja du ska fan se bra ut, jag har det kravet. Får väl vänta tills jag reser jorden runt.. då får jag hitta något mystiskt och svårt, men ack så perfekt när det bara är vi.


And if you're in love, then you are the lucky one.
'Cause most of us are bitter over someone.




 

Kommentarer
Postat av: Sofia

i think i might feel a little bi for you, you're just so fucking perfect.

Svar: aww :$$$$
sofiastarstrukk.blogg.se

2012-09-12 @ 22:23:50
Postat av: m0ngk

beautiful!

Svar: thank you!
sofiastarstrukk.blogg.se

2012-09-12 @ 22:30:30
Postat av: alice

sexig tjej!

Svar: hahah ;*
sofiastarstrukk.blogg.se

2012-09-17 @ 20:05:01
URL: http://grevholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0