Runaways

The Killers – Battle Born dunkar i mina öron samtidigt som jag faktiskt uppdaterar min blogg för en gångs skull. Jag har nog aldrig varit såhär kass på att uppdatera.. förlåt. Det är som sagt för att jag inte hinner fota, jag har nåt otroligt mycket att göra.. Speciellt nu eftersom att jag + min klass åker till London om 2 veckor och efter dete har lov i 1 vecka och efter det praktik i 5 veckor. Så alla lärare bombar med uppgift efter uppgift. 

Att göra tills nästa vecka:
- Plugga inför historia prov.
- Skriva fördjupningsuppsatts om personlighetspsykologi.
- Bli helt klar med min egna hemsida.
- Redovisning i arbetsmiljö och media.
- Börja läsa bok och titta på film till engelskan.
- Jobba.
- Klättra.
- Umgås med vänner.
- Skriva en utredande text.
- Skriva loggbok om projektarbetet.
- Gå på elevrådsmöte.
- Övrig skit.
- Tatuera mig.

Som ni ser är det en hel del för knappt 2 veckor.. Jag har i alla fall något att göra!

Slänger upp gamla bilder.

Kommentarer
Postat av: lina

coola bilder ju! ^^

Svar: tackar!
sofiastarstrukk.blogg.se

2012-10-09 @ 22:34:20
URL: http://linannas.blogg.se
Postat av: Eva-Lie

kul att du ska tatuera dig! hoppas du slänger upp lite bilder när det är klart sen, skulle vara nice att se. vilken studio blir det?

Svar: ofc I will! Zoi tattoo :D
sofiastarstrukk.blogg.se

2012-10-10 @ 18:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0