Jag vill köpa din kärlek.

Jag har aldrig förstått mig på det där. Varför säger folk att "åh han är världens snällaste, han köpte en sminkväska till mig för 200:-" eller "åh världens bästa kille, han tar hand om mig så himla mycket. Han köpte en väska till mig för 1000:-" hur fan kan man ta hand om någon bra, bara för att man köper saker till dom? eller som vissa kompisar "alltså jag är asbra kompis för jag köpte faktiskt 3 presenter till dig i födelsedagspresent". NO FUCKING WAY att du är bättre kompis än någon annan, bara för att du köper skitsaker? på riktigt.. varför säger folk så? varför tror folk att allt handlar om vem som ger flest presenter eller dyrast för den delen. 

Jag är inte en dålig vän bara för att jag är snål. Bara för att jag inte köper den där ölen, tröjan eller läppstiftet. Jag är inte en sämre vän för att du köpte en present till dig och jag inte gjorde det. Han är inte en bra kille bara för att han köpte en bh för 200kr. för det kan fan vem som helst göra.



Kommentarer
Postat av: m0ngk

you are absolutely right! :) and btw that is an awesome grim reaper

2012-10-31 @ 20:08:22
URL: http://m0ngk.tumblr.com
Postat av: m0ngk

you are absolutely right! :) and btw that is an awesome grim reaper

2012-10-31 @ 20:08:22
URL: http://m0ngk.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0