Svar på frågorna! #1

Har du haft analsex? :) Hahaha underbar fråga! men nej det har jag faktiskt inte, något man borde testa kanske? haha.
Jag vill först säga att jag verkligen älskar din stil och hela dig! Tack så mycket <3

Vad är ditt dröm yrke? Regissör eller att jobba med visuella effekter i filmer! 

vad är dina framtids planer ? Resa, möjligtvis plugga vidare och sen jobba med det jag vill jobba med!

Var/hur får du inspiration till din klädstil? Följer otroligt många bloggar, men sen har väl inte jag någon speciell stil.. jag kör oftast på t-shirt och jeans med massa smycken typ!

Hur lärde du dig sminka dig så fint som du gör idag? Hmm, tycker inte att jag sminkar mig bättre än någon annan, men jag tycker att det är så satans roligt att sminka sig så jag övar väl rätt mycket, kollar sjukt mycket på youtube!

Önskar jag hade din garderob! verkligen!!! Haha min garderob består mest av min brorsas och pappas tshirtar!

Vad är det första du tänker på när du vaknar? 
Och det sista innan du somnar?
Svårt, beror ju på vad ag gjort under dagen, men jag tänker väl alltid nör jag vaknar "FML, vill inte gå upp, sover lite till"

När kommer det upp något naket? Haha, den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge! 

hur känner du för att träffa människor via internet? Jag har träffat många via internet, men jag ahr lärt mig att oftast så håller inte sådanna relationer värst länge tyvärr! 

börjar du skriva med någon kan du tänka dig att träffa den irl då om ni bor nära?
Om vi klickar osv och båda känner sig trygga så absolut!

Hur lång är du? 165cm!

Var står du politiskt? Ingenstans faktiskt, politik är skit och inget parti gör någon skillnad ändå, de bara lovar saker som aldrig händer.

Vad vill du göra med ditt liv, senare? :) Jobba inom media, resa jorden runt och ha i alla fall ett riktigt förhållande innan jag dör.

kan du linka din spotify lista? tjaba

hur får du så fin kropp?
Hmm jag vet inte haha, jag är född så och sen tränar jag ju en del!
 
 
 
KUL!!! HADE SVARAT PÅ ALLA FUCKING FRÅGOR MEN BARA DOM HÄR KOM MED  :)))) VAD VILL VÄRLDEN MIG??
 

Kommentarer
Postat av: tino

:) i enjoyed reading this. i wish you could teach me swedish :P

2012-11-27 @ 20:40:47
URL: http://deathistoyourleft.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0