Svar på frågorna #2

Är fortfarande grinig över att blogg.se kan suga någons minipenis och spy. Allt bara laggar, men jag foertsätter med frågorna som blev raderade då.


funderar du på att skaffa fler tatueringar inom en snar framtid? Ja verkligen! vet bara inte vad :(

hur skulle de perfekta jobbet se ut för dig? no limits. (har för mig att jag har läst att du vill jobba med film, vilken sort/genre isf?) Jag vill bli regissör och jobba inom alla genrer, med kända och bra skådisar! det hade varit så roligt.

vart i världen vill du åka,vad skulle du vilja uppleva innan du dör? Jag vill åka jorden runt, överallt och ingenstans! Innan jag dör vill jag uppleva riktig kärlek.

vem skulle du vilja känna/ha i din närhet, alltså vilken sorts personlighet? Ärliga och rakt-på-sak människor. Är så trött på alla de människor som inte säger som de är från början och bara drar ut på allt, gör små missförstånd till stora problem för att de håller käften. Ljuger en rakt upp i ansiktet för att det är "bäst" så. Sanningen kommer alltid fram ska ni veta.

har du någon filosofi? Var nöjd med allt som livet ger och allting som du king dig ser, glöm bort mbekymmer sorger och besvär. Nä inte riktigt haha.. men jag borde nog skaffa!

har du en dröm längd du skulle vilja ha? 175 typ! så att jag skulle kunna bli modell.

Hej, kan inte du visa hur du målar dina ögonbryn? :) Det finns inte mycket att visa! men visst :)

vart köper du bindi's? :) Ingen aning om vad bindis är? o:

Du sinkar dig så fint! Kan intedu visa hur du sminkar dina ögon i en videoblogg eller i ett inlägg? :) Jo det är klart att jag kan! vilken sminkning?

vad är dina tankar kring den sk." SD skandalen" och SD som parti?  Jag tycker att videon är sjuk, människorna från SD som deltog i videon är sjuka i huvudet, men det är lite roligt.. det är kul att följa drama som man själv inte är med i! Jag vet inte vad jag tycker. Jag tycker att pariet har för få frågor som de leder eller vad man säger, för att det ska vara värt att rösta på dom. Men jag är inte så insatt.. tycker bara att Sverige kan skärpa till sig när det kommer till... allt.

vad tänker du kring djurförsök för tex skönhetsprodukter vs. medicinskt? 
Femnism? Jag tänker inte så mycket, alla andra är så insatta i det och kämpar för det, så känner inte att jag behöver komma med så mycket. Har varken tid, ork eller intresse. Jag försöker att tänka lite på vilka märken som testar på djur osv, men skulle vara hycklare om jag kämpade mot djurtester, då jag äter kött. 

hur skulle en bra dag se ut för dig? något minnesvärt alltså. Shit.. ingen aning, tråkig jag är.. men nä jag vet inte :( 

favorit tumblr? Fuckmaker.

favortiblogg/ar? Gjorde en megalista förut.. men ah får väl göra om den då. atypi.blogg.sebaik.blogg.sebloodwave.blogg.semodelsas.blogg.sepennsi.blogg.seslaktatom.blogg.setofauti.se,
nyheter24.se/modette/amandabergnyheter24.se/modette/billytillybeccabarbie.blogg.se.

något som inspirerar dig? Bilder och filmer, lookbook.

ett minnesvärt barndomsminne? Haha ingen aning.. 

vilka sminkproduktr/märken kan du rekomendera? Jag älskar isadoras eyeliner och maxfactors läppstift, annars är jag inte så värst insatt!

skulle du vilja ha ett djur vad/vilken ras isf? Något som inte hårar men som man kan gosa med :( nakenkatt typ eller något..

kan du visa ditt favoritplagg? Jag har inget.. typ min body eller alla mina magtröjor!

favoritbok/film, varför? Alla John ajvide lindqvist böcker äger stenhårt!! han får in overkligasaker i en sådan verklig miljö att det inte skulle vara konstigt om det faktiskt hände. och jag har sjukt många favvofilmer, men monsters inc är fan livet. Rolig, charmig och nostalgisk film!

varför började du just med klättring och vad var det som fick dig att fortsätta? berätta gärna mer om klättringen! Jag har alltid velat klättra, klättrade några gånger när jag var liten. Sen  började jag hänge med en tjej som heter Andréa och hon jobbar på klätterverket där jag då klättrar nu. Så jag hakade på henne och varit fast där sedan dess! träffat mycket nya fina människor där och det är bra avkoppling från internet osv! 


tycker du har sjukt snygg kropp så undrar över din kost och motion :) Haha mycket intressant, jag tackar så mycket! Min kost kan gå och hänga sig.. äter bara skärpmat och äter jag inte det så äter jag typ inte alls.. jag tränar väl ca 2 gånger i veckan.. vilket är otroligt lite för att vara jag just nu.. men skolan och studenten osv tar kol på huvudet ajaj.

Favoritoutfit? :) Grå tshirt som är knuten som en magtröja, svarta jeans med en nice skärp, klackskor och massvis med smycken.. halsband ringar och armband!



Kommentarer
Postat av: lotta

Alltså, John Ajvide Lindquist är så fruktansvärt jävla bra!! Tack för att jag är en av dina favvobloggar förresten, haha.

Svar: <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2012-11-29 @ 07:56:15
URL: http://baik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0