bitch is back

Usch, det finns så många saker jag stör mig på.. ALLT en människa gör i princip.. jag är en fitta, I know that.. men alltså, vissa människor vill jag bara banka in en spikklubba på i huvudet. Fyfan. Jag har flera praktexempel på människor som klagar hos mig på något en människa gjord, så gör dom likadant mot mig?!?!!? alltså bitch please. Btw så tror inte jag ett dugg på att Hanna W var ett jävla "konstprojket" hon vill bara kunna sälja sina otroligt tråkiga tavlor. Det enda hon har ändrat på är sin stil, inget annat. Men hon lär ändå dö ut snart.. folk har redan glömt bort henne.

HAHA åh gamla Sofia is back.. i alla fall i det här inlägget, enjoy!


 
 

Kommentarer
Postat av: ia

Du är sjukt fin!
Tatueringen passar dig som handen i handsken!

Svar: tack så jättemycket <3
sofiastarstrukk.blogg.se

2012-11-04 @ 12:00:44
URL: http://makethemwonder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0